Kontrast
  • English
  • Dyrektor

     

    Do zadań Dyrektora Instytutu należy zarządzanie działalnością w zakresie kształcenia i spraw studenckich na kierunkach studiów i prowadzonych przez Instytut, w tym m.in.:

    • koordynowanie i nadzorowanie realizacji procesu dydaktycznego na poszczególnych kierunkach w ramach Instytutu,
    • analizowanie wyników oceny nauczycieli akademickich,
    • formułowanie zaleceń dla pracowników katedr funkcjonujących w instytucie w zakresie realizacji zadań dydaktycznych,
    • koordynowanie i nadzorowanie procesu dyplomowania studentów,
    • prowadzenie nadzoru nad efektami uczenia się w ramach nadzorowanych kierunków studiów,
    • zatwierdzanie indywidualnych planów zajęć dydaktycznych nauczycieli akademickich,
    • decydowanie o obsadzie zajęć na podległych kierunkach studiów,
    • przeprowadzanie nostryfikacji dyplomów ukończenia studiów za granicą lub potwierdzanie ukończenia studiów na określonym poziomie w zakresie kierunków studiów właściwych dla Instytutu.

    Dyżury Dyrektora Instytutu Polityk Publicznych i Administracji odbywają się w Budynku Głównym.